Reageer op: Gezocht, interim HR Adviseur bij gemeente
Verwachte opdrachtduur: Start: 15-5-2024 Eind: 6 maanden na start Optie tot verlenging: ja Aantal uur per week: 24
Plaats/regio: Noord-Holland
Profiel van het bedrijf: De opdrachtgever is een kleinere gemeente in de Gooi en Vechtstreek met ruim 25.000 inwoners en ongeveer 200 medewerkers.
Profiel van de opdracht: Het afmaken van de implementatie van het E-HRM (AFAS). Je werkt nauw samen met onze interne functioneel beheerder en de externe outsourcingspartner. Daarnaast help jij bij het optimaliseren en digitaliseren van de meest gebruikte werkprocessen in AFAS. Je opdracht is geslaagd wanneer we managementrapportage met 1 druk op de knop kunnen genereren en de gebruikers intuïtief - dan wel getraind - hun weg weten te vinden in het systeem.
Profiel van de manager: We verwachten dat je een brede basis nodig hebt zodat je ook ingezet zou kunnen worden op reguliere werkzaamheden (o.a. verbeteren van onze interne HR-communicatie, businesspartnerschap van bestuur en management en intern HR-advies). Eisen: - Een afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de richting van HRM of Personeel & Arbeid; - Minimaal 3 jaar werkervaring als HR-adviseur bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar. Wensen: - Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar als
Opmerkingen: HR-adviseur bij een gemeente; - Werkervaring als projectleider voor de implementatie van het E-HRM/personeels- en salarisadministratiepakket AFAS; - Werkervaring met procesoptimalisatie binnen E-HRM/personeels- en salarisadministratiepakket van AFAS; - In bezit van HR-21 certificaat/accreditatie. Reageer met een korte toelichting op eisen en wensen voor uiterlijk woensdag 1-5-2024 12.00 uur. Ned CV max 5 x A4 incl 2 referenties in Word. Max €80,-
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)