Reageer op: Gezocht twee interim Medewerker Salarisadministratie voor gemeente in Zuid-Holland.
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 5 dagen per week, 36 uur en hybride.
Plaats/regio: Zuid-Holland
Profiel van het bedrijf: Vooruitstrevende gemeente in Zuid-Holland.
Profiel van de opdracht: # Verantwoordelijk voor het controleren, valideren en verwerken van salarisbetalingen en -mutaties. # Je toetst en signaleert op rechtmatigheid van fiscale wet- en regelgeving, arbeidsvoorwaarden en CAO. # # Geconstateerde afwijkingen bespreek je intern met de senior specialist. # verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit van output van de salarisadministratie.
Profiel van de manager: # Relevante mbo 4 of hbo-diploma; # Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie; # Praktijk Diploma Loonadministratie (PDL) is een vereiste, bereid om deel te nemen aan de Vakopleiding Payroll Services; # Kennis en ervaring met het werken met een personeel- en salarisadministratie, bij voorkeur met AFAS Profit en de vaardigheid om je snel een nieuw systeem eigen te maken; # Kennis van de CAO Gemeenten en APPA is een pré.
Opmerkingen:
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)