Reageer op: Wij zijn op zoek naar een interim locatiemanager voor een kleinschalige organisatie in de ouderenzorg die 'op de winkel past', kwaliteit van zorg verder brengt en het team leidt, coacht en verder brengt.
Verwachte opdrachtduur: 3-6 maanden, gemiddeld drie dagen per week. Deels thuiswerken is mogelijk
Plaats/regio: Zuid-oost Nederland
Profiel van het bedrijf: Opdrachtgever is een kleinschalige organisatie in de ouderenzorg waar met name mensen met dementie wonen.
Profiel van de opdracht: Betreft een tactisch/operationele klus. De opdracht is deels op de winkel passen en tegelijkertijd kun je voldoende je stempel drukken op deze klus. Je geeft leiding aan een team dat redelijk soepel draait, bent betrokken bij kwaliteitsverbeteringen, werving collega's en ondersteunt in de zoektocht naar een vaste locatiemanager.
Profiel van de manager: Ervaring in kleinschalige zorg is een duidelijke pre. Generalist die duidelijk doch warm communiceert en kaders aangeeft.
Opmerkingen: Graag zien we een indicatie van het gewenste tarief, beschikbaarheid (eventuele vakanties, dagen), cv en korte motivatie tegemoet.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)