Reageer op: interim Managementassistent Arbeidsjuridische Zaken
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 10-10-2022, einddatum 31-12-2022, optie tot verlenging, 20 uur per week
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie. Binnen de afdeling Arbeidsjuridische Zaken zoekt men een interim managementassistent(e).
Profiel van de opdracht: Email beheer en afhandeling. Uitwerken brieven en processtukken t.b.v. de arbeidsrechtjuristen en advocaten. Postbehandeling, dossierbeheer, archiveren. Onderhouden contacten/rol rechtbank, UWV. Bewaken overzicht en verdeling van individuele arbeidsrechtzaken. Ondersteunen heroverwegingscommissie. Verzorgen periodieke rapportages t.b.v. directie en management. Agendabeheer. Voorbereiden werkoverleggen, opstellen agenda, bewaken van acties en deadlines.
Profiel van de manager: Minimaal een MBO4 niveau diploma, richting juridisch secretaresse of vergelijkbaar. Minimaal 5 jaar werkervaring in een zelfstandige ondersteunende functie op juridisch arbeidsrechtelijk gebied. Je beschikt over een uitstekende kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal en kan werken met Word, Excel, PowerPoint en Outlook.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 2 oktober 2022.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)