Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: interim Managementassistent Arbeidsjuridische Zaken

Verwachte opdrachtduur: Startdatum 10-10-2022, einddatum 31-12-2022, optie tot verlenging, 20 uur per week

Plaats/regio: Regio Amsterdam

Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie. Binnen de afdeling Arbeidsjuridische Zaken zoekt men een interim managementassistent(e).

Profiel van de opdracht: Email beheer en afhandeling. Uitwerken brieven en processtukken t.b.v. de arbeidsrechtjuristen en advocaten. Postbehandeling, dossierbeheer, archiveren. Onderhouden contacten/rol rechtbank, UWV. Bewaken overzicht en verdeling van individuele arbeidsrechtzaken. Ondersteunen heroverwegingscommissie. Verzorgen periodieke rapportages t.b.v. directie en management. Agendabeheer. Voorbereiden werkoverleggen, opstellen agenda, bewaken van acties en deadlines.

Profiel van de manager: Minimaal een MBO4 niveau diploma, richting juridisch secretaresse of vergelijkbaar. Minimaal 5 jaar werkervaring in een zelfstandige ondersteunende functie op juridisch arbeidsrechtelijk gebied. Je beschikt over een uitstekende kennis in woord en geschrift van de Nederlandse taal en kan werken met Word, Excel, PowerPoint en Outlook.

Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 2 oktober 2022.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)