Reageer op: interim Contractbeheerder Informatiemanagement
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 15-10-2022, einddatum 15-10-2023, optie tot verlenging 1 x 12 maanden, 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Apeldoorn
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie, op zoek naar een interim contractbeheerder die ondersteunt bij het professionaliseren van het contractmanagement op de afdeling Informatiemanagement.
Profiel van de opdracht: Je bent verantwoordelijk voor de operationele en tactische werkzaamheden die voortvloeien uit het contractmanagement van de contracten van de afdeling. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de leverancier en zorgt voor de monitoring, bewaking en voortgang van de gemaakte afspraken en doelstellingen. Het contractmanagement is bij de afdeling Informatiemanagement een nog niet volledig uitgewerkt proces en je ziet de uitdaging om dit, samen met de contractmanagers, verder te ontwikkelen.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde HBO opleiding in juridische, financiële of bedrijfskundige richting. Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als contractbeheerder/contractmanager. Minimaal 3 jaar werkervaring met IT gerelateerde contracten. Beheersing van de Engelse taal in geschrift.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 5 oktober 2022.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)