Reageer op: interim Manager Documentaire Informatievoorziening (DIV)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum z.s.m., duur 6 maanden, optie tot verlenging mogelijk, 16-20 uur per week
Plaats/regio: Regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een interim manager Post & Archief.
Profiel van de opdracht: Je verzorgt de dagelijkse aansturing en coaching van je medewerkers binnen dit cluster, bij de uitvoering van hun reguliere taken. Je ondersteunt het cluster in het streven om verder te innoveren in de opzet van een professionele informatiehuishouding. Je bent verantwoordelijk voor de totale bedrijfsvoering met de bijbehorende middelen van het cluster (PIOFA-taken). Je zorgt hierbij voor een goede balans en capaciteitsverdeling voor de uitvoering van de going concerntaken.
Profiel van de manager: Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als manager in het domein van documentair informatieverzorging. Ervaring met de planning en control cyclus en uitvoering van personeelsbeleid bij een gemeente. Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als manager met een coachende rol. Minimaal 3 jaar ervaring met jaarplannen, P&C cyclus en personeelsbeleid binnen een gemeentelijke organisatie. Werkervaring met verandermanagement.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 30 september 2022.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)