Reageer op: Gezocht, Interim Teammanager ICT
Verwachte opdrachtduur: Start: 1-9-2022 Eind: 6 maanden na start Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden Aantal uur per week:
Plaats/regio: Noord-Holland
Profiel van het bedrijf: De opdrachtgever is een middelgrote gemeente met ruim 45.000 inwoners en 230 medewerkers.
Profiel van de opdracht: Als teammanager is het belangrijk dat je jouw blik in de organisatie hebt. Je hebt oog voor de mensen in het team ICT, je weet hoe het met hen gaat en wat hen bezig houdt. Je handelt vanuit waarnemingen en zorgt voor verbinding tussen de medewerkers ICT en de organisatie als je ziet dat dit op plekken nog onvoldoende aanwezig is. Wij verwachten daarbij een flexibele houding omdat de collega’s van ICT dag- en nacht verantwoordelijk zijn voor het draaiende houden van de systemen.
Profiel van de manager: Functie-eisen 1) Minimaal een afgeronde WO Bachelor opleiding in de richting van Bedrijfskunde of Informatiekunde; 2) Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als Teammanager ICT binnen de lokale overheid (minimaal 80.000+ inwoners); 3) Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als Adviseur op het gebied van Informatievoorziening op directieniveau binnen de lokale overheid; 4) Minimaal 5 jaar aaneengesloten (recente) werkervaring in een direct
Opmerkingen: aansturende rol van een uitvoerend team op gebied van ICT van minimaal 15 fte. Reageer uiterlijk zaterdag 25-6-2022 16.00 uur
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)