Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Gezocht, Interim Teamleider DIV / Informatievoorziening

Verwachte opdrachtduur: Start: 4-7-2022 Eind: 31-12-2022 Optie tot verlenging: ja Aantal uur per week: 36

Plaats/regio: Friesland

Profiel van het bedrijf: De opdrachtgever is een kleinere gemeente met ruim 25.000 inwoners in 26 dorpen.

Profiel van de opdracht: Je start als leidinggevende voor het team DIV/Informatievoorziening. Er is een doorlichting geweest door een extern bureau. Je gaat met deze conclusies en aanbevelingen aan de slag en vertaalt dit in een concreet plan van aanpak. Je gaat aan de slag met de organisatorische en culturele veranderingen binnen het huidige team en de toekomstige opzet. Je bent een wezenlijke schakel in dit veranderproces. Je zorgt voor een evaluatie over de gevolgde aanpak van het informatievoorziening adviseert over

Profiel van de manager: de toekomstige borging hiervan. Functie-eisen 1) Minimaal drie jaar ervaring als Teamleider Informatievoorziening; 2) Relevante HBO+ opleiding;l 3) Ervaring met harmonisatie, digitalisatie en optimalisatie van processen op het gebied van Informatievoorziening; 4) 3 jaar recente werkervaring op het gebied van leidinggeven; 5) 3 jaar aantoonbare ervaring binnen een gemeente organisatie.

Opmerkingen: Reageer uiterlijk zaterdag 25-6-2022 16.00 uur

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)