Reageer op: interim Projectleider Purchase to Pay (P2P) gemeente
Verwachte opdrachtduur: Startdatum z.s.m., duur 6 maanden, optie tot verlenging mogelijk, 20 uur per week
Plaats/regio: Regio Rotterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een projectleider die ervaring heeft met de implementatie van dergelijke processen, bij voorkeur binnen gemeenten.
Profiel van de opdracht: Je werkt samen met een projectgroep waarin collega’s uit diverse teams meedraaien. De inrichting van het systeem moet nog worden afgerond. Daarna volgt implementatie met als belangrijk aandachtspunt de veranderende werkwijze die daarbij hoort. Je bent in staat om de noodzaak van invoering te koppelen aan de werkwijze van onze organisatie.
Profiel van de manager: Ervaring met projectleiding m.b.t. invoering/implementatie van een bestel/ordersysteem. Kennis van en werkervaring met gemeentelijke organisaties. Werkervaring met zelforganiserende teams. Kennis van en werkervaring met Financiën, Inkoop en/of Verandermanagement.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 26 juni 2022.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)