Reageer op: Gezocht, interim Specialist Financiële Administratie
Verwachte opdrachtduur: Start: z.s.m. Eind: 3 maanden na start Optie tot verlenging: ja Aantal uur per week: 20
Plaats/regio: Zuid-Holland
Profiel van het bedrijf: De opdrachtgever is een middelgrote gemeente met ongeveer 75.000 inwoners en 680 medewerkers.
Profiel van de opdracht: Je bent tijdelijk inhoudelijk ondersteuner voor de financiële administratie en het coördineren van de werkzaamheden binnen de financiële administratie op het gebied van de gehele Activa/Investeringen administratie en tevens inzetbaar voor Treasury werkzaamheden. Hierin werk je nauw samen met collega’s van bedrijfsvoering. Daarnaast denk je mee aan de invulbaarheid van de gekozen systemen betreffende het gehele activa spectrum en hoe we hierin als organisatie een toekomstgerichte verbeteraanpak
Profiel van de manager: op kunnen inzetten. Functie-eisen 1) Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als (senior) administratief specialist bij een gemeente op de (centrale) financiële afdeling; 2) Aantoonbare kennis van financiële- en softwarepakketten opgedaan in de afgelopen 5 jaar binnen de decentrale overheid d.m.v. werkervaring of een afgeronde opleiding/cursus op gebied van Activa/Decade/Lias/Excel; 3) Aantoonbare kennis van inkoop- en financiële processen opgedaan in de afgelopen 5 jaar
Opmerkingen: binnen een gemeentelijke organisatie opgedaan d.m.v. werkervaring of een afgeronde opleiding/cursus; 4) Aantoonbare kennis van het BBV binnen de gemeente opgedaan in de afgelopen 7 jaar door middel van relevante werkervaring en/of een afgeronde opleiding/cursus. Is er een kansrijke match? Reageer uiterlijk maandag 27-6-2022 16.00 uur
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)