Reageer op: Gezocht, interim Projectleider Werkprocessen
Verwachte opdrachtduur: Start: 1-7-2022 Eind: 1-1-2023 Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden Aantal uur per week: 24
Plaats/regio: Oost-Gelderland
Profiel van het bedrijf: De opdrachtgever is een omgevingsdienst die samen met andere partijen voor een veilige, duurzame en gezonde leefomgeving zorgt. Ze zijn de uitvoeringsorganisatie voor vergunningverlening, toezicht en handhaving voor milieu en bouwen.
Profiel van de opdracht: Sturing geven aan de aanpassing van de werkprocessen en WRS-workflows zoals die in het bedrijfsprocessenmodel van de omgevingsdienst staan en zorgdragen voor afstemming met informatisering en bedrijfsvoering. Verantwoordelijk voor het Omgevingswet-proof maken van de werkprocessen en de doorvertaling van deze werkprocessen naar informatisering en bedrijfsvoering.
Profiel van de manager: Functie-eisen 1) Programma-, project- en verandermanagement Werken conform OTAP-principes Begeleiding programma's en projecten in dienstverleningssector / overheid Communicatie over organisatiegrenzen heen en visueel management; 2) HBO/WO; 3) Academisch werk- en denkniveau; 4) Projecten uitgevoerd op het snijvlak van proces, techniek en inhoud m.b.t. wetswijziging; 5) Ervaring met uitvoering van projecten binnen de omgevingsdienst of gemeente; 6) Ervaring met relevante applicaties die de
Opmerkingen: omgevingsdienst en gemeente gebruiken (Wrs (WFM) en Corsa (DMS). Is er een kansrijke match? Reageer uiterlijk vrijdag 24-6-2022 16.00 uur
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)