Reageer op: interim Managementondersteuner gemeente
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-2-2022, einddatum 1-8-2022, optie tot verlenging 6 x 3 maanden, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Binnen de afdeling Beheer Openbare Ruimte zoekt men een managementondersteuner die het visitekaartje van de afdeling is en de verbinding vormt tussen management, medewerkers en externe relaties.
Profiel van de opdracht: Afspraken maken, zowel intern als extern. Voorbereiden en notuleren van het MT-overleg. Organiseren van bijeenkomsten en reserveren van benodigde ruimtes. HRM-ondersteunende werkzaamheden voor de afdeling, zoals indiensttreding van en mutaties voor medewerkers. Ondersteuning bieden bij werving en selectie zoals o.a. inplannen sollicitatiegesprekken. Beheren van een aantal mailboxen. Aanmaken van inkoopopdrachten.
Profiel van de manager: Afgeronde secretariële opleiding op MBO niveau. Ruime ervaring als managementondersteuner (of een vergelijkbare functie). Ruime ervaring met MS-Officepakketten en geen problemen met het leren van nieuwe systemen. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt een cijfermatig inzicht en bent nauwkeurig. Je kunt snel schakelen en denkt mee.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (excl. BTW en incl. alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 20 januari 2022.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)