Reageer op: Gezocht, interim operationeel verander en team manager aannemerij
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 4 tot 5 dagen per week.
Plaats/regio: zuiden van het land
Profiel van het bedrijf: opdrachtgever is actief in de aannemerij. het ontwikkelen, bouwen en onderhouden van (energie) transport en aansluitdiensten is kernactiviteit.
Profiel van de opdracht: directe en dagelijkse aansturing van een team van ca 35 medewerkers ( hoofduitvoerders, werkvoorbereiders, monteurs). optimalisatie van de projectenplanning, en bemensing, interne werkprocesinrichting, verbetering van de ketensamenwerking met opdrachtgevers en onderaannemers, verbetering rendement op uitgevoerde projecten, coaching en ontwikkeling van medewerkers / hoofduitvoerders in persoonlijk en professioneel opzicht. teambuiling.
Profiel van de manager: Ervaren interim operationeel lijn-, team- en verander manager. HBO opleiding (technisch/ bedrijfskundig)Ruime ervaring binnen aannemerij en / of pragmatische technische projectenorganisaties. Stevige, daadkrachtige, verbindende en doelgerichte proces en people manager die tussen en boven de mensen staat. geeft kaders, brengt discipline, structuur, eigenaarschap en duidelijkheid op de werkvloer. sparring partner en adviseur voor de vestiging manager tav professionalisering van de organisatie
Opmerkingen: past als mens in de cultuur van het zuiden van het land. Start zo spoedig als mogelijk. Infaseren is bespreekbaar. svp altijd een actueel Nederlandstalig cv in WORD meesturen inclusief scherpe tariefindicatie.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)