Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Interim Projectleider CMS gemeente

Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-7-2021, einddatum 1-1-2022, optie tot maandelijkse verlenging, 24 uur per week

Plaats/regio: Regio Achterhoek

Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een projectleider voor de implementatie van een nieuw Content Management Systeem (CMS) voor de gemeentelijke hoofdwebsite alsmede enkele reguliere webmaster- en webredactietaken.

Profiel van de opdracht: Je werkt op het grensvlak van ICT en communicatie. Je bent verantwoordelijk voor het leiden van de implementatie van het nieuwe CMS voor de gemeentelijke hoofdwebsite. Je bent mede verantwoordelijk voor het functioneel beheer van twee CMS’en. Ook voer je een aantal webredactietaken uit, waaronder het redigeren en toetsen van toegankelijke webteksten en documenten.

Profiel van de manager: Ervaring met projectmanagement op het gebied van ICT/Communicatie. Ervaring met de implementatie van en het functioneel beheer van CMS’en. Kennis van wettelijke digitale toegankelijkheidsrichtlijnen (WCAG 2.1 niveau A en AA). Ervaring in het redigeren en toetsen van toegankelijke webteksten. Ervaring met Scrum.

Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 20 mei 2021.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)