Reageer op: Gezocht, Interim Assistent projectmanager II
Verwachte opdrachtduur: Start: 9-11-2020 Uren per week: 36 Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Ja
Plaats/regio: Noord Holland
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Opstellen plan van aanpak 2021 Opstellen beheerplan Begeleiden initiatiefnemers in het proces van aanleg geveltuin en groene gevel Ondersteunen in het proces van vergroenen openbare ruimte Ondersteunen in het participatieproces (met stakeholders en bewoners in het gebied) Afstemmen en samenwerken met Knowledge Mile BIZ (extern) Afstemmen en samenwerken met groenontwerpers Afstemmen met interne afdelingen gemeente (communicatie, IB, R&D, Stadsdelen, aanverwante projecten) Ondersteunen bestuurlij
Profiel van de manager: hbo diploma in één van de volgende studierichtingen: planologie, sociale geografie, stedenbouw, rechten of politicologie. 1 jaar aantoonbare ervaring opgedaan in de functie van assistent projectmanager in de laatste 3 jaar. Bij voorkeur ervaring met het schrijven van bestuurlijke stukken.
Opmerkingen: Graag reageren voor 30-10-2020 10:00 uur met CV (Word/PDF formaat en in het Nederlands, max. 4 pag. en 2 ref.) waaruit kennis/ervaring van bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie verwerkt in het cv waarom u zichzelf geschikt acht voor deze functie. Tevens dient uw reactie voorzien te zijn van: Beschikbaarheidsdatum Aantal uren per week beschikbaar Uurtarief ex BTW, inclusief reiskosten woon-werk Vakantieplannen
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)