Reageer op: Gezocht, Interim Assistent- Projectleider woningbouw
Verwachte opdrachtduur: Start: 9-11-2020 Uren per week: 16-20 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 6 maanden
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Je stelt planningen op, zorgt voor kostenbewaking, voorbereiding en notulering van vergaderingen Je onderhoudt contact met interne projectmedewerkers en externe partijen Je signaleert belemmeringen en meldt deze bij de projectleider zodat projecten tijdig kunnen worden bijgestuurd Je bent verantwoordelijk voor het projectenarchief Je bent eerste achtervang bij afwezigheid van de projectleider En je hebt een rol bij interne en externe communicatie over het project
Profiel van de manager: HBO opleiding; Aantoonbare werkervaring met het projectplanningsprogramma MS project Minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeente bij ondersteuning van projecten Aantoonbare werkervaring met woningbouw projecten; Aantoonbare werkervaring met interne en externe communicatie van projecten.
Opmerkingen: Graag reageren voor 29-10-2020 10:00 uur met CV (Word/PDF formaat en in het Nederlands, max. 4 pag. en 2 ref.) waaruit kennis/ervaring van bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie verwerkt in het cv waarom u zichzelf geschikt acht voor deze functie. Tevens dient uw reactie voorzien te zijn van: Beschikbaarheidsdatum Aantal uren per week beschikbaar Uurtarief ex BTW, inclusief reiskosten woon-werk Vakantieplannen
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)