Reageer op: Gezocht, interim Medewerker Informatievoorziening binnen het team Post en Archief
Verwachte opdrachtduur: Start: 13-5-2024 Uren per week: 36 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 2*3 maanden
Plaats/regio: Noord-Holland
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: De uitvoering van de taken en alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van post en archief, zowel fysiek als digitaal; De advisering, controle en ondersteuning van de organisatie bij het inrichten van de duurzame toegankelijkheid van onze (digitale) informatie; De ondersteuning van collega’s bij digitaal zaakgericht afhandelen en archiveren va digitale dossiers; Kwaliteit monitoring en signalering van verbeteringen in (DIV) werkprocessen en deze te laten vertalen naar aanpassingen in de ICT-
Profiel van de manager: hbo opleiding op het gebied van informatiebeheer; Aantoonbare kennis van Microsoft Office 365 applicaties; Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker informatievoorziening; Werkervaring bij een gemeentelijke instelling (voorkeur). Kennis en werkervaring in het DIV-werkveld. Kennis van Decos JOIN (wens).
Opmerkingen: Graag reageren voor 4-5-2024 10:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)