Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Gezocht, interim Medewerker Informatievoorziening binnen het team Post en Archief

Verwachte opdrachtduur: Start: 13-5-2024 Uren per week: 36 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 2*3 maanden

Plaats/regio: Noord-Holland

Profiel van het bedrijf: Overheid

Profiel van de opdracht: De uitvoering van de taken en alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van post en archief, zowel fysiek als digitaal; De advisering, controle en ondersteuning van de organisatie bij het inrichten van de duurzame toegankelijkheid van onze (digitale) informatie; De ondersteuning van collega’s bij digitaal zaakgericht afhandelen en archiveren va digitale dossiers; Kwaliteit monitoring en signalering van verbeteringen in (DIV) werkprocessen en deze te laten vertalen naar aanpassingen in de ICT-

Profiel van de manager: hbo opleiding op het gebied van informatiebeheer; Aantoonbare kennis van Microsoft Office 365 applicaties; Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker informatievoorziening; Werkervaring bij een gemeentelijke instelling (voorkeur). Kennis en werkervaring in het DIV-werkveld. Kennis van Decos JOIN (wens).

Opmerkingen: Graag reageren voor 4-5-2024 10:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.
In te vullen door belangstellende.
Terug naar overzicht
Naam *
E-mail adres *
Telefoonnummer
Telefoonnummer mobiel
Opmerkingen
Woonplaats_en_tarief
Beschikbaar_per
CV bestand zenden
(Bijlage maximaal 1 MB groot)
   
Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)