Reageer op: interim Testcoördinator onderwijs-logistieke systemen (overheid)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum uiterlijk 3-6-2024, einddatum 1-11-2024, optie tot verlenging, 28-32 uur per week
Plaats/regio: Regio Arnhem/hybride
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie, op zoek naar een (interim) Testcoördinator voor een tweetal implementatieprojecten (implementatie Digitale Leer- en Werkomgeving en Elektronische Leer Omgeving/ Leer-Management Systeem).
Profiel van de opdracht: Uitvoeren en begeleiden van de testen met de gebruikers, w..o. opstellen testscenario's, organiseren en uitvieren van de test, analyseren en loggen testbevindingen. Coördinerende werkzaamheden, zoals test planning bijhouden, bijsturen, bewaken van de activiteiten en administratie, rapporteren over testvoortgang, kwaliteit testobject, blokkerende knelpunten.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde HBO opleiding. Gecertificeerd op het gebied van testen (bijv. TMAP). Minimaal 3 jaar ervaring, niet langer dan een jaar gelden, met het opstellen en uitwerken van testcases, testuitvoering en test coördinatie. Meerjarige ervaring met afhandeling van testbevindingen. Ervaring met testactiviteiten van onderwijs-logistieke systemen (Student Informatie Systemen en/of Leer Management Systemen).
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 10 mei 2024.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)